Вдома / Розвивайся / Мама за кермом / П’ять правил їзди за кермом при ожеледиці

П’ять правил їзди за кермом при ожеледиці

Заморозки, сніг, дощ, болото, ожеледь… В такий час найкраще сидіти вдома, загорнувшись у ковдру і пити чай. Але дозволити собі таке можуть одиниці. Більшості доводиться їхати на роботу, тобто вирушати на машині в досить небезпечний шлях по не якісних дорогах або по ожеледі. Як правильно їздити в холоди, які неприємності підстерігають водіїв взимку чи навесні, коли сніг тане, поговоримо сьогодні.

Як керувати машиною в сльоту та ожеледь? Підготовка машини до слизької дороги

Як свідчить статистика, найбільше аварій відбувається з настанням заморозків. Це трапляється тому, що автомобілісти ще не звикли до зимових умов або, навпаки, не підготувалися до пізніх заморозків, до того ж багато хто не змінив гуму. Новачки, що недавно пройшли навчання водінню, взагалі бояться виїжджати на засніжені вулиці. І даремно! Адже якщо дотримуватися всього кількох правил водіння на слизьких вулицях вам не буде страшною ні ожеледь, ні сніг, ні погані дороги.

Перш ніж виїжджати на дорогу, необхідно підготувати автомобіль. Перше, що потрібно зробити, це простежити за наявністю зимової гуми. Фахівці не радять поспішати з «перевзуванням», адже саме від шин залежать багато характеристик водіння.

Не забувайте і про «незамерзайку» для очищення скла, так як хороша оглядовість — запорука безпечної їзди. Ще одна важлива деталь: вся світлотехніка повинна бути в справному стані.

ПЕРШЕ ПРАВИЛО ВОДІННЯ В ОЖЕЛЕДИЦЮ: ПРАВИЛЬНЕ ГАЛЬМУВАННЯ

Основне правило водіння в ожеледь — це низькі швидкості. Треба сказати, що у зимових шин і дороги показники по зчепленню нижче на 10-15%, якщо порівнювати ці цифри з літнім періодом. Замети при маневрах і гальмівний шлях збільшуються в геометричній прогресії. Крім того, не слід виключати передачу,навіть якщо вам здається,що дорога абсолютно чиста і це безпечно.

ПРАВИЛО №2: УВАЖНО СЛІДКУЙТЕ ЗА ДОРОГОЮ

Постійно звертайте увагу на дорогу. Наприклад, якщо вчора на тій чи іншій ділянці дороги були калюжі, то цілком ймовірно, що сьогодні там лід, особливо у ранковий час. Якщо дорога для вас нова, і ви їдете у потоці, то не треба обганяти і намагатися вирватися вперед. Напевно, місцеві водії знають цю трасу краще і будуть заздалегідь готуватися до небезпечних ділянок.

В період міжсезоння будьте вкрай уважні вранці, коли асфальт дуже слизький, а також увечері, так як температура з настанням темряви, як правило, знижується.

Якість покриття можна визначити за його кольором: якщо темне (вдень) і якщо блищить (вночі), значить тут слизько.

ПРАВИЛО №3: ТРИМАЙТЕ ДИСТАНЦІЮ

Пам’ятайте, що стан дорожнього полотна може змінюватися через кожен метр. Збільшуючи дистанцію, ви забезпечуєте себе великим місцем для непередбачених маневрів.

ПРАВИЛО№4: НЕ ЗАБУЙТЕ ПРО НЕЗБЕЧНІ МІСЦЯ

Ті зони, де гальмують частіше, є найбільш розкатаними, відповідно, найбільш слизькими. Тому заздалегідь пригальмовуйте на таких ділянках, як перед світлофорами, на мостах і естакадах, на спусках і підйомах. Будьте вкрай обережними біля зупинок, біля пішохідних переходів, адже перехожий може легко посковзнутися і впасти під колеса.

ПРАВИЛО№5: ТРЕНУЙТЕ НАВИЧКИ

Неважливо, зимова у вас гума чи ні, перш ніж виїхати на дорогу, відновіть свої навички водіння (або ж просто потренуйтеся гальмувати на безпечній ділянці слизької дороги). Виберіть невелику ділянку, де немає машин, потренуйтеся і по експериментуйте.

Якщо такої можливості немає, виїжджаючи в місто, не поспішайте, не обганяйте, будьте вкрай уважними та обережними.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перед отправкой формы: